- -106,00 lei
Rezerva polimer lichid pentru restaurare faruri PyAuto
700ml - 800 g
Se foloseste cu aparat special de la PyAuto, sau cu alte aparte profesionale !
Rezerva Kit Restaurare Faruri pentru Kitul de restaurare faruri PyAuto. Un sistem inovator care permite restaurarea farurilor arse de soare
Polimer lichid pentru restaurat farurile !
Solutie polimer lichid pentru polish faruri !
Utilizare:
Pentru a face farurile mai luminoase și mai clare, citiți cu atenție instrucțiunile. Produsul nu trebuie expus la soare, astfel încât lucrările de restaurare trebuie făcute în interior sau în umbră.
1. Curățare
Curățați suprafața farului cu o lavetă curată, pentru a fi siguri ca suprafata este curata folositi alcool izopropilic sau ceva similar.
2. Izolare
Mascați zonele de lucru cu hârtie de mascare și bandă de vopsea pentru a evita deteriorarea marginilor vopsite.
3. Șlefuire (Pregătire)
Șlefuirea trebuie făcută foarte riguros, iar suprafața farurilor trebuie șlefuită în mod uniform, ceea ce va garanta o finisare perfectă.
Procesul de șlefuire poate fi realizat în două moduri: manual sau cu mașina.
Granulatia de șmirghel utilizata va depinde de deteriorarea farurilor:
Pentru 95% din cazuri, vor fi suficiente granulatie incluse (P600, P1000, P1500 si P2000).
• P240 pentru farurile care au fost lăcuite anterior
• P320 pentru faruri puternic deteriorate (Care au urme de folie)
• P500 pentru a elimina riscurile lăsate de P320
• P800 pentru a elimina riscurile lăsate de P500
• P1000 pentru a elimina riscurile lăsate de P800
• P1200 pentru a elimina riscurile lăsate de P1000
• P1500 pentru a elimina riscurile lăsate de P1200
Dacă intenționați să aveți un finisaj perfect, procesul de șlefuire ar trebui să fie finalizat cu granulatie P2000.
Se poate folosi si discurile cu garnulatie de 500 – 800 – 1000 – 1500, (daca farul nu a fost lacuit) dupa care se aplica startul protector polimer.
Șlefuire manuală
În procesul de șlefuire manuală, trebuie să folosească coala de hartie abraziva rezistenta la apa, slefuirea se face cu apa, nu uscata. Se recomandă ca în utilizarea acestui procedeu să fie schimbată direcția mișcării de șlefuire de fiecare data cand se schimba granulatia smirghelului, de exemplu: șlefuirea (P320) cu mișcări transversale, următoarea șlefuire (P500) trebuie utilizată cu mișcări verticale, cu excepția marginilor care trebuie șlefuite cu atenție pentru a evita deteriorarea.
După terminarea procesului de șlefuire, umiditatea trebuie stearsa de pe suprafața farului cu un prosop de hârtie. Suprafața farului este uniformă și netedă, albă și fără urme de șlefuire. Farurile sunt gata acum să fie restaurate.
Șlefuirea cu mașina
În procesul de șlefuire cu mașina se recomandă utilizarea discurilor de șmirghel cu sau fără găuri. Discurile cu găuri pot lăsa micro zgârieturi și astfel nu vor permite un finisaj perfect. Zonele din colț ar trebui să fie șlefuite manual, astfel încât să nu existe riscul de deteriorare a vopselei.
4. Finisare
După procesul de șlefuire, finisarea trebuie făcută cu sistemul de fumigare care reface structura de protectie a farului (strat de polietilena).
Turnați 60 – 80 ml de produs finit în cupă (dacă puneți mai mult produs, nu este problemă, deoarece excesul poate fi reutilizat). Cu toate acestea, ar trebui să vă asigurați o doză inițială adecvată, astfel încât să puteți face întreaga muncă simultan.
Porniți echipamentul pentru a încălzi produsul și așteptați aproximativ trei minute. Luați cupa de mâner, folosiți mâna dreaptă pentru a ține cupa și mâna stângă pentru a ține conducta de evacuare a gazului. Cu mâna dreaptă puteti agita cupa, astfel încât lichidul din interior să poată fi încălzit complet, astfel gazul va ieși uniform.
Produsul în stare gazoasă va începe apoi să iasă din țeava de ieșire a cupei și poate începe procesul de finisare. Asigurați-vă că vaporii degajați intră în contact cu întreaga suprafață a farului. Mențineți viteza uniformă și veți vedea că zona expusă la abur va deveni imediat transparenta și netedă. Procesul de finalizare de va face orizontal de la stanga la dreapta sau de la dreapta la stanga, niciodata vertical.
Nu uitați: dacă este clar, nu trebuie să refaceti zona. Dacă există zgârieturi adânci, lăsați aburul să funcționeze mai mult în acea zonă.
IMPORTANT: Ori de câte ori echipamentul nu este folosit, acesta trebuie deconectat de la linia electrică, deoarece supraîncălzirea poate provoca daune. NU LASATI ECHIPAMENTELE CONECTATE PENTRU PERIOADE DE TIMP MAI MARI DE 5 minute.
Precauții și întrebări frecvente:
Picături de lichid pe faruri: cauze și soluții
Lichidul folosit în restaurarea farurilor este un produs extrem de volatil, frigul îl păstrează în formă lichidă. Când lichidul este încălzit, trece la starea gazoasă. Aburul se va acumula pe peretele tubului de evacuare, atunci când vaporii se condensează, peretele cu lichidul condensat (similar cu apa),poate curge. Nu lăsați conducta de gaz în jos. Imediat ce vedeți picături condensate de lichid, îndreptați imediat tubul de ieșire, dacă scurge accidental, continuați după cum urmează;
– În primul rând finalizați reparația farurilor.
– Recuperați produsul în exces și așezați-l în flacon ca și cum reparația s-ar fi terminat.
– Așteptați cinci minute și finisati cu P500, P800, P1000 și P1500. După terminarea șlefuirii, folosiți o lavetă pentru a curăța suprafata, si reluati procesul de la pasul 4.
Siguranță:
În timpul utilizării, purtați o mască pentru a preveni inhalarea directă a produsului.
Țineți departe de copii, femei însărcinate și persoane in vârsta.
Nu înghițiți produsul.